Audyt Sklepu Internetowego

Dołącz do grona liderów sprzedaży i podwój własne zyski!

Przeprowadź audyt sklepu internetowego i dowiedz się, które czynniki mają największy wpływ na poziom Twojej sprzedaży. Dzięki informacjom uzyskanym w ramach audytu będziesz w stanie wprowadzić zmiany, które pomogą Ci realnie zwiększyć zyski.

Dowiedz się więcej

Dlaczego warto wykonać audyt sklepu internetowego?

Audyt sklepu internetowego pomoże Ci zidentyfikować trudności, z jakimi mierzą się klienci podczas zakupów w Twoim sklepie. Dzięki tym informacjom wyeliminujesz wszelkie czynniki blokujące proces efektywnej sprzedaży i realnie zwiększysz swoje zyski.

Poznaj najważniejsze korzyści płynące z audytu:

Optymalizacja konwersji sprzedażowej
Optymalizacja konwersji

Sprawdź czy liczba odwiedzin Twojego sklepu internetowego przekłada się na oczekiwany przez Ciebie poziom sprzedaży. Zweryfikuj, które czynniki negatywnie wpływają na proces zakupowy i świadomie zaplanuj działania w zakresie optymalizacji konwersji.

redukcja liczby porzuconych koszyków - audyt sklepu internetowego
Redukcja liczby porzuconych koszyków

Poznaj prawdziwe powody rezygnacji z zakupów w Twoim sklepie internetowym. Dowiedz się, który z etapów ścieżki sprzedażowej stanowi dla Twoich klientów swoiste wyzwanie i wprowadź zmiany, pozwalające zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków.

maksymalizacja zysków sprzedażowych
Maksymalizacja zysków ze sprzedaży

Pomóż swoim klientom w podjęciu decyzji o zakupie. Postaw na automatyzację ścieżki zakupowej i dostosuj do niej działania marketingowe. Wprowadź mechanizmy sprzedażowe w oparciu o sprawdzone rozwiązania.

Jak wygląda proces kompletnego audytu sklepu internetowego?

Proces audytu podzielony jest na kilka etapów, obejmujących dogłębną weryfikację skuteczności dotychczasowych starań w obszarach istotnych z punktu widzenia wyznaczonych przez Ciebie celów biznesowych. W pierwszej kolejności ocenie poddawana jest zbieżność działań marketingowych z przyjętą strategią wizerunkową firmy, zaś w drugiej badane są kwestie związane z technicznym funkcjonowaniem sklepu, m.in. użyteczność i zgodność z powszechnie obowiązującymi standardami UX, projekt architektury informacji, intuicyjność ścieżki zakupowej oraz efektywność zaimplementowanych mechanizmów sprzedażowych.

Audyt sklepu internetowego pod kątem UX (Doświadczenia Użytkownika)
  • Analiza architektury informacji, w tym jakości oraz dostępności treści (szybkości w dotarciu do kluczowych z punktu widzenia Użytkownika końcowego danych).
  • Badanie użyteczności, obejmujące m.in. sposób rozmieszczenia istotnych elementów na stronie, intuicyjność w korzystaniu z zaimplementowanych rozwiązań, poziom trudności nawigacji, jak również pomiar szybkości wczytywania sklepu na różnych typach urządzeń.
  • Badanie funkcjonalności - ocena poziomu wykorzystania zaimplementowanych w sklepie internetowym rozwiązań (mechanizmów sprzedażowych i marketingowych) oraz ich zbieżności z wyznaczonymi celami biznesowymi i podejmowanymi działaniami typu off page.
  • Analiza ścieżki zakupowej - szczegółowy przegląd każdego z etapów procesu zakupowego pod kątem użyteczności, funkcjonalności oraz zbieżności z celami sprzedażowymi. Wskazanie kluczowych z punktu widzenia celów sprzedażowych obszarów oraz czynników determinujących decyzje zakupowe.
  • Weryfikacja spójności wizerunkowej sklepu z identyfikacją wizualną oraz strategią marketingową marki. Ocena sposobu wykorzystania elementów angażujących uwagę oraz podtrzymujących relację z Użytkownikiem końcowym.
  • Ocena techniczna - typografia (właściwe wykorzystanie nagłówków, czytelność zaimplementowanego fontu na różnych urządzeniach, formatowanie, etc.), strategia treści pod kątem SEO.
Audyt sklepu internetowego pod kątem SEO (Podstawowa Analiza)
  • SEO Rating.
  • Dostępność dla Internautów (wczytywanie strony).
  • Dostępność dla robotów Google (widoczność w wyszukiwarkach).
  • Potencjał treści - w tym najczęściej występujące na stronie słowa, wśród których mogą być frazy użyte do dalszego pozycjonowania.
  • Weryfikacja poprawności działania statystyk.
  • Ocena wsparcia zewnętrznego (analiza ilościowa) - liczbę linkujących domen i linków przychodzących.
  • Badanie obecności w social media.
  • Prezentacja chmury tagów - najczęściej wyszukiwanych zwrotów, celem weryfikacji czy zostały ujęte w obecnej strategii SEO.

Audyt sklepu internetowego i co dalej?

Zgromadzone w ramach audytu informacje posłużą do opracowania szczegółowego planu działań, zorientowanego na redukcję lub też całkowitą eliminację czynników hamujących rozwój, w tym m.in. wpływających na niski poziom sprzedaży oraz wysoki współczynnik porzuconych koszyków.

W raporcie końcowym otrzymasz:

  • Wykaz zdiagnozowanych błędów i obszarów ryzyka wraz z rekomendacjami, dotyczącymi najbardziej optymalnych sposobów ich eliminacji.
  • Szczegółową diagnozę poziomu wykorzystanego potencjału ze wskazaniem możliwości oraz kierunku dalszego rozwoju.
  • Rekomendacje w zakresie implementacji adekwatnych dla profilu działalności oraz przyzwyczajeń grupy docelowej mechanizmów sprzedażowych.
  • Listę proponowanych, a gotowych do wdrożenia narzędzi, które wspierają proces budowania wizerunku i promocji marki.

Pakiety Startowe

Wybierz odpowiadający Twoim potrzebom pakiet startowy i zacznij sprzedawać!

Wybierz swój pakiet

  • Analiza Architektury Informacji
  • Analiza Użyteczności
  • Analiza Funkcjonalności
  • Analiza Ścieżki Zakupowej
  • Weryfikacja Spójności Wizerunkowej
  • Ocena techniczna
  • Seo Rating
  • Widoczność
  • Dostępność Dla Robotów Google
  • Potencjał Treści
  • Weryfikacja Statystyk
  • Wsparcie Zewnętrzne
  • Obecność Social Media
  • Chmura Tagów

Pakiet SEO

599zł

  • Nie
  • Nie
  • Nie
  • Nie
  • Nie
  • Nie
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak

Wybierz

Pakiet UX

999zł

  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Nie
  • Nie
  • Nie
  • Nie
  • Nie
  • Nie
  • Nie
  • Nie

Wybierz

Pakiet Biznes

1399zł

  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak

Wybierz

    Umów się z nami na rozmowę

    Wybierz preferowany pakiet i termin rozmowy, a my oddzwonimy do Ciebie, aby porozmawiać o szczegółach.








    Umów się na rozmowę